Helgen !

Helgen =) Vi börjar med Fredag : Vaknade av att jag hade missat samtal från min chef ( husfrun) Ringde upp henne och vi pratade , Goda nyheter var att det fanns en 75% tid på städ då Britta slutar och undrar om jag ville ha tjänsten =) KLART JAG VILLE , fanns ingen annan tanke mer en ett STORT JAAAAAAAAA =) Fan va glad jag blev , fan vad sjukt nice.. nu så nuu så fick jag det jobbet jag ville ha =) .. vet att Marie har kämpat så mkt för att jag ska få denna tjänsten , det har varit tufft för henne o för mig =) Men nu såå , den 17 Augusti börjar jag jobba på städ o jag e så glad att få jobba dagtider så man har mer tid för gubben min efter jobbet ! Åkte o jobbade på Lunchkrogen o berättade att jag slutar där då jag går på semester ! Han var glad för min skull, men ledsen att jag skulle sluta !
Vädret var ju så sjukt underbart så jag skickade iväg ett sms till baby o frågade om vi skulle grilla =) Blev ett kanske, som sen blev ett Ja. Köpte kött,öl och vi åkte till Moffa o Momma ( Micke o Camilla ) Drack öl o umgick =) Mysigt värre !
Camilla o jag fick i oss lite för mkt =) men vi var på bra humör så det gjorde ju inget hahahaha !! Vi åkte iväg på garagfest,där det bara var ja och camilla som dansade =) hehehe ,, kanske vi var för old att vara där , men kul hade vi =)
Blev en sväng på G3 där vi ägde dansgolv och vad allt det heter =) Fredags natten slutade med att min baby bädda ner mig =)
Lördagen : Åhhhhh bakis , åhhh blääää hahahah vaknade upp vid 13 tiden , inte såå pigg men upp och ser att solen lysser o himlen e blåååå .. Per skulle spela fotboll kl 16 så jag drog till Moffa o Momma =) Satt och sola med Camilla och titade på när Micke kratta löv. Duktig kille, hehehehe !! Blev lite grillning igen och efter en lång härlig slapp lördag åkte jag hem med matlåda till min gubbe =) Han var nöjd med maten o sååå trött efter 2timmars springande =) Duktiga älskling =) .. Inte mkt mer hände lördgas kvällen, mer än ett samtal från min kusin att han ligger på sjukan för han åkte av motorcyklen.. Men jööössses ! Han mår bra o det är huvudsaken =)
Söndag : Sovit gott, mysigt med min älskling ... hehehe älskar han såå mycket =) Åkte en kort sväng till sjukan o hälsa på , Gillar som inte sjukhus så det vart inte en lån stund där =) Har slappat i soffan och nu klippt babys huvud =) Han e ny rakad o looking gooooooodis =) .. Nu blir det ut på balkan o njuta av solen =)

Lite bilder sen helgen kommer nu !!

     

     

Klicka på bilden för att se stort =) Resten av bilderna finns på facebook =) ..
Fan va solen e sköööööööööööön =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Tyvärr kan man inte förstora upp bilderna , fråga mej inte varför !!

2009-04-26 @ 21:49:11
URL: http://lillrumpan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0