Kärlek är den bästa drog / och medecin

Det finns så många ord vi skriver och säger till våra pojkvänner/flickvänner =) ord som vi verkligen känner från hjärtat ! Som vi menar .. att vara kär är ju sjukt mysigt och en underbar känsla =) Att få dela sitt liv med den som gör livet så härligt, som får en att le hela dagarana =) .. tror många känner igen sig vad jag skriver =)
Man vill säga så mkt , man vill vissa och bara ta ! Jag älskar kärleken och det nya som man får i livet, man letar ju alltid efter den rätta =) Jag har hittat min rätta =) Jag e bombsäker =) .. varför tror jag det eller hur vet jag det !! Hur jag vet kan jag inte förklara mer än att det känns så i magen, när jag tänkre på Per så får jag massa fjärilar i magen, jag kan sitta i bilen och bara tänka på något litet som kan få mig att börja skratta =) Jag går runt o ser så nöjd ut !! Vilket jag gillar.. Han får mig att skratta , verkligen skratta .. Han får mina dagar att bli lättare, han tar hand om mig .. ser till att jag mår bra =)
Han vissar sin kärlek mer än vad han själv tror ! Små saker eller hans leende, hans ögon säger så mycket mycket . När han tar min hand, när han kommer och håller om mig =) Kärlek e fan den bästa medecinen =) ..
Tycker du kärleken är en mysig grej, gillar du att vara kär ??

EN LÅT TILL MIN ÄLSKLING PER <3 Älskar dej så otroligt mycket !!


Kommentarer
Postat av: inging

visst e det underbart..finns inge bättre än när man har hittat sin rätte =) å när man vaknar i hans famn varje morgon....e så glad för din skull att du äntligen oxå har hittat din rätte...det e du värd efter allt som har vare! saknar dig så grymt mycke gumman...men om du kommer ner så ska du få färga håret på mig hehehe du e grym på det =)

puss å kram

2009-04-29 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0