Kiss me !

Hihihi jag har en ny låt som får mig o tänka på min favis Per, finns många låtar men just nu är det denna ! Och varför, är att i fredags när jag slutade så spelades denna låt och när jag ringde honom,När han svarade sjöng jag... baby i miss you ,då sjöng han tillbaks kiss me through the phone =) Han är ju bara helt underbar hihihi och världens bästa =)
Så därför lägger jag upp denna låt =) Lyssna o njut =)



Sen vill jag göra om mitt hår men är en riktig fegis =) haha, vill ha vågor i mitt hår, men va fan gör jag om det inte blir bra ? det är ju ändå viktigt för mig att ha håret snyggt !! Sen vill jag slinga o klippa men hur ,var o när vet jag inte !! Suck, blir väl att fundera ett tag till, ... suget kom igår när jag rakade av håret på älskling !! Sa att man kanske skulle göra det, men han sa nej nej nej hahahaha . okj baby , räcker väl att du får ha det =)
Älskar dej per.. pussen  xoxo


Kommentarer
Postat av: Zabine

Jag är nog inne på min 6 kopp ja! STORA KOPPAR! haha men dom har behövts, Fan va så trött och groggy imorse så jag trodde jag skulle svimma, men kaffet gjorde susen i musen. Ja jag hade de grymt mysigt! hihi va söt du är! hoppas du med är lycklig och aatt allt går bra, hade ni de trevligt på krogen i fredags då?



åååh den där låten får mig alltid att vilja röra min lurviga! =)

2009-04-06 @ 13:19:54
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0