Klart

Då var man hemma efter 2½ timme hos frisan Linis =) Är as nöjd med håret och blev grymt glad =) sweet .
Mindre glad blev jag att cp 3 har något cp med sit nät aaaa har inte haft någon kontakt alls med mobilen, surt som fan genom att jag betalde bilens pakering med mobilen, men tur hade jag som inte fick böter =)
Var förbi min aboslut bästa älskling och pussa och vissa upp mej =) han tyckte det såg bra ut =) ppuuuh tur det heheheh . Blev en sväng om Scandic och säga hej hej till husfrun som jag saknar såååå otroligt mkt =)

Nu är jag hemma och väntar på att baby ska sluta så vi kan fara iväg o handla mat =) Idag blir det Fisk =) Åh det e sååå jäkla gott , men vad för fisk vet jag inte alls hahahah !! Annars händer det inte så mkt mer, imorgon ska jag hem til mej och städa så att det e snyggt tills mormor kommer =) Ska bli kul att få träffa henne, var ju ett tag sedan !! Mindre roligt är att scandic ska ha öppt fredag/lördag och gissa vem det e som ska jobba?? Jag så klart ! Så sur jag blev när jag fick veta att vi skulle ha öppet.. Nej men tänk inte på att jag kanske hade planer ..Åk ni iväg och träffa familj och fira påsk.. så e jag på scandic o jobbar !! SUCK .. Men men sånt e livet ibland =)

Ja nu kommer bilden, inte den bästa (från mobilen) men vet i fan vad min rosa kamera är =( Har du set den ? =)
Älskar min Per sååå mycket .. Puss pUss



Ser inte så HAPPY ut , hahahahah men det e jag :D hihihihi

Kommentarer
Postat av: Robban

Kanon snyggt, håll huvut höggt

2009-04-08 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0