LoLo

Men Tja =) Gissa om jag sitter hemma och gottar mig =) Är sååå nöjd med dagen, om man inte räknar med smärtorna i magen !! Hehehe, Jobbade på så gott jag kunde, det är ju det som räknas, efter arbetstiden blev det handling =) På willys !! Där jag uppmanar alla att inte handla just nu, under deras ombyggnad !!! Du hittar inget, och det du vill ha finns inte... Sen har dom ändrat om nästan precis allt så den gålistan som du har i huvudet =) GLÖM DEN !!! Den finns inte längre nopp .. bye bye !! Hahaha .. Per kom förbi och ville ha bananas och lite kexis och det fick han =)
Blev ett stopp på Öb oxå, där jag fick syn på 1kg choklad under 70lappen =) sms till älskling : ojojoj 1kg choklad under 70, sorry älskling men redan köpt =) Så nu kan man gotta sig lite mer =) Igår kväll efter jobbet kom jag hem med pepparkakor och minnsan det gick ner hos gubben min =)
Har varit duktig idag, =) känner det hehehe, Tankat upp bilen till full tank =) så nu kan jag tutta iväg en bra stund till !
Nöjd eller ? JEPP !!

Nu ska man ta sig lite kaffe =) alltid gott.. Just det ! för dom som känner mig , vet ju att jag alltid har 4-5 sockerbittar =)
Idag började jag med kaffe med en sockerbittis =) blää men måste gå till slut =) , ska diska, fixa,donna och laga mat
Älskar dig Per Näsström =) Pusssssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0