Lördagens skoj

Japp, det kan man säga , skoj hade jag det hela lördagen =) . Vaknade upp halv 8 och kunde inte somna om då jag inte hade min älskling vid min sida =( , klev upp och gjorde mig i ordning ! Kl 11 kom Per,Pappa och Britta =) .. Lite små prat och kopp kaffe innan vi får till Bowlingen =)
Det var otroligt kul att bowla med alla, Per vann !! Blev förvånad att han var så duktig som han var, för det var inte så han sa hahahah !! Han satte en strike på första slaget =) Vilken tur va .. hihihi
Mormor var mest glad över att hon vann över pappa =) hahahaha när han missade så aploderade mormor till pappa och bad han göra samma sak igen heheheheh !!
Britta gick det bra för att vara första gången =) och trillade inte och fter 3 gången fick hon ner kotterna =) är det så det heter ahahaha !!
Vidare åkte vi till Kina Restaurang och åt riktig god mat =) men som mormorm sa, ögat vill ha mer än magen vill !! Pappa,Per o Britta var duktiga ,dom åt upp allt.. Mormor och jag vi fuskade ( orkade inte ) hehehe !! Vi åkte hem till mej och lämnade mormor o Britta !! Sen får jag ner till stan igen och drack några cider med Gabbi =) Trevligt att vi alltid har så mycket att prata om !
Sen senare på kvällen blev det hänga med min älskling,Gabbi,Björn Och Charlie ! Efter kört hem Gabbi o kompani , kunde jag o baby åka hem o riktigt mysa med varandra =)
Älskar min baby så otroligt mycket och det vet han !!  Idag blir det slapp dag =) hihihi Bilder kommer sen =) hahaha

Pussen på Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0