Mår sjukt bra ,men...

Ja jag mår sjukt bra, Kärleken är som bäst =) Love my man =) och allt e så underbart mellan oss !!
Men jag är sååå jävla trött hela tiden !! Suger stort gör det  =( ingen som helst go go go i mig o jag fattar inte varför ??
Kan det ha med den underbara solen att göra ? Man e ju inte van att se den hehehehe om man sägr så ? Eller är det för hmm ja fråga mej inte !
Men annars då ? Jooo annars bra,snön håller på att försvinna YES =) byebye vinter HELLO sommar !!  Båda jobben går bra, fast som sakt ska man börja söka ett jobb ?? Tar ju på kroppen att springa mellan 2 jobb !! Oh ändå ha en usel lön !
varför kan man inte bara få som man vill någongång =) LOL !! Nä jag har det bra =) ska ej klaga, vissa har inga jobb medans andra har 4st ! Men jag vill ha ett jobb med en inkomst =) 7-16 hade varit nice ... Har du ett sånt jobb till mej ?? Give me call !!
Hemma nu och väntar längtar tills älsklingen kommer hem, blir fixa dona med hans bil idag =) sen blir det en sväng om hem till hans Mor .. senare på kvällen blir det massa mys och kärlek =) lolis

Jagkom på idag att jag måste lära mej att ta babysteps .. att inte ta allt på en gång =) Så jag får väl börja prova med det då?
Vill tacka min kära väninna Reb för att hon har piffat min blogg, sötisen är hon =)
Nu blir det ut i solen =) swiiiiiiiiiiiiiish




                              

Älskar min Per =) xoxo pussen

Kommentarer
Postat av: Zabine

men nu känner jag igen dig =) haha! Såg att du hade addat mig på facebook =) kände först inte igen dig! =) Ne vi flyttade hit för att få de lugnare =) allt bra med dig? Kram

2009-04-02 @ 09:44:47
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0