Morgon,Middag,Kväll !

Gick upp halv 10 imorse för jag visste att mormor skulle ringa kl 10 =) Det var riktigt roligt att få träffa henne igen =) Var 2007 i december månad som jag såg henne sist ( tror jag ) ! Så dom få timmarna vi fick idag var underbart =) Och lika sånt är hon som alltid =)

Får hem,å såg hur älskling fixade o donka hemma =) haha så då tog jag tillfälle att dra fram kartongen som hyllan var i o öppna den,,, Japp så nu e den uppe och nice ser det ut !  Klockan och tavlan som han gjorde när han var liten e oxå uppe o på plats =) Duktig han e hahahah !!
Var ner till bilen hans och fixade grillen på bmw =) blv grymt ...
Sitter nu och funderar på om jag ska hoppa in i duschen ? Jobbar kväll och det ska bli kul o se hur det kommer gå !! Menar med magen o allt sånt !! Men hoppas på att det går bra =) Sen blir det hem o sova kudde =) med el utan älskling det märker jag, men tror han drar till Björn !

Nej nu har jag ej tid med detta !!
Älskar min favorit =) Per !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0