Mycket händer

Japp det gör det, jag jobbar dubbel pass, sen i måndags. Men sista dagen är det idag =) Snart till jobbet !! Hur har veckans 3 dagar varit ? Super, som sakt jobbat o jobbat, varit o pratat med banken ang pengarna som tas från kontot, kära Marite sen i sommras ! Suger lite men men , pratade med Marites ägara ang om vårt bråk i sommras, han kan inte ta bort anmälan hmmm snyft o fan, palla med en rättgång till !! Nopp, men vi skrattade och hoppades på samhällestjänst =) får då kunde jag göra dom timmarna där =) heheh man får var på gott humör ! Lite allvar måste jag se det påå ändå , genom att min sista rättegång var precis på tråden, ajbaja becca !! Men men så  det som händer när man hamnade i för mkt drickandet ! som jag måste PUNKTERA att det inte är så idag =) O det har jag min kille att tacka att han inte dricker så ofta,typ aldrig =)
Igår kväll var jag hemma vid 21.40 och baby gjorde upp ett bad till mej med levande ljus =) är han inte romantisk =) Älskar dej så mycket =) jag sat i badet o han på toastolen och vi pratade såååå mycket,om vår lägenhet hur den kan se ut, våra nya möbler, vårt nya hem, hur vi ska renovera den om det inte ser bra ut =) Jag älskar orden, vi ,vårt och oss =)
En vecka kvar , nästa torsdag banken o hoppas hoppas dom säger vasssegoooda =) då blir man ju extra lycklig =)
Nej fan va jag längtar tills man får packa upp i vårt nya hem =) den dagen wieeee !! Baby han längtar tills det e upp packat och han får säga , åh nu e det klart hihihihihi !!

Måste chilla , tänkte bara skriva av mej lite, kommer mer imorgon då jag e ledig på kvällen =)

Älskar dej baby !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0