Närmar sig !

Det börjar närma sig och jag tycker det är så spännande =) med banken alltså , hihihi .. Per o Jag har fått tid på banken den sista april kl 15 , där vi då ska prata om lånelöfte =) Hoppas Hoppas hoppas verkligen vi får det =) för det första, då vet man att ha man en summa man kan gå på blir det som lättare att leta sig fram.. för det andra kan vi ta den tiden vi behöver =) för vi båda vill bo i Lugnvik =) Vi liksom trivs bra här =) Nära till hans mor och hans vän spelar ju oxå stor roll ! Lugnvik är ett lugnt område och bra för den dagen vi planerar barn =) men en sak i taget hehehe , flyttta är första grejen =) ska bli såå otroligt kul ! Vi bor väl redan , eller jagbor hos honom , men att få vårat hem, skappa våra minnen tillsammans i det nya är sjukt mycket roligare o bättre =)
Kul ska det bli, då vi köper ny säng =) är som ett måste hehehe ! Som tjej kan man nästan vta hur jag tänker va ?? Sen blir det någ soffa och annat gott gott =) Vi har oxå pratat om semester , men vi båda kom överens om att lägga semester pengarna på hemmet iställt och piffa o fixa där =) Så sol utomlands får vänta 1 år till =) kanske blir en sverige resa någonstans =) . Livet annars då ? Jo det rullar på Mormor är i Östersund och träffar alla o allt =) , så e det att vara mormor kändis =) söt är hon ! På lördag, blir det pappa,per,mormor och jag som umgås =) Per o jag planerade in bowling =) jäklar vad jag ska ge dom =) hahaha eller så förlora jag !!
Älskar verkligen mitt liv, verkligen !!! Har haft många kämpande år i Hbg men allt !! Flytten hit och om börjandet har tagit tid, men nu är det som allt ska vara =) Livet leker, Kärlekn finns i mitt hjärta , min familj mår bra och jag med =) Kan ju inte bli bättre =) Snart ska jag iväg o jobba igen, men fan va gott ... Fredag imorgon  =) shooohooo !!!

Älskar dej baby =) Överallt annat =) puss pussi

Kommentarer
Postat av: inging

va skönt att allt börjar falla på plats för dig...det e du värd vännen efter allt du har vare med om..sj så har jag oxå börjat landa på fötterna,börjar jobba på måndag =) å det ska bli så skönt å skoj =) kram på dig vännen

2009-04-17 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0