Nice

Nu har jag varit ute en kort sväng =) för mer orkade inte magen min ,, men skönt var det att få komma ut lite, fick ju små handla lite och träffa baby och pussas lite och det är det värt =) !! Fan va lycklig jag är =)

Blir att börja med maten vid 18 tiden, för sötis kommer hem vid halv 7 !!  Har öppnat balkongen och låter luft och sol komma in lite =) P3 är på och allt är bara så underbart härligt =)
När man känner solen i ansiktet blir det som man får en ny härlig energi i kroppen, att veta att vintern är slut och veta att man har det så jäkla bra i livet =) allt känns som så enklare =) och kärleken den, den bara växer och blir starkare =)

Hur har ni haft det i solen, känner du energi o lycka ...

Imorgon ska jag slinga och klippa mig =) ska bli småblond hade jag tänkt =) Kl 09 kanske inte var den bästa tiden men men hahaha Lina för som hon vill =)

Pussen på min Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0