shohoo

Om ni bara kund känna min känsla i kroppen av att veta att jag inte ska jobba ikväll =) Fan vad nice , så jäkla skönt att veta att efter jobbet kl 15 fåååååååår jag umgås men älskling =) .. Vi ska åka till pappa och lämn vinter däcken från min bil,från pers bilar hahaha och dricka kaffe hos min papps =)
Att jobba dubbel pass i 3 dagar tar verkligen på en !! Jag tycker ju om att jobba på scandic och träffa stamisarna =) men jag önskade bara man kunde ha öppet dag tid istället ! det kunde väl gått bra det oxå !! eller kanske inte då alla arbetar utanför hotellet !! Suck ja får väl fortsätta sucka på kvälltiderna o bara arbeta =) Inte någ med det , nuhar vi sommar schemat nästan klart och tiderna för vårt jobb är 17.00 till 24.00 aaaaaaaaa 7 dagar i veckan !!!
Söndagar är ju ingen dag man vill jobba, men får sucka igen hehehehe o bara jobba !! Någ om suck o suckis =)

Längtar sjukt mkt tills jag o älskling kan ha mys ikväll =) blir kanske bada tillsammans och bara just det bara umgås =)
efter jobbet må jag åka hem till mig o kolla posten, må ju se om polis papprena har kommit !!
Min väckar kl ska ringa om en timme, men jag kunde inte somna om efter min baby åkte till jobb !! fast jag är riktigt trött !! Blir jobba,sen hem om mig,sen hem till baby,hem till pappa, till lillviken o hämta pers nya fälgar till Bmw , sen hem o mysssssa =)

ÄR NÖJD med mitt liv =)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Så du bloggar med.

2009-04-26 @ 10:37:52
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0