Små torsdag Blir Torsdag

Idag är det ju helt underbar sol ute och 5 plus grader =) ja det är inte så varmt men kl är oxå då bara 06.49 hihihihi.. Så mer varme hoppas jag på att det kommer !! Igår kväll efter min och babys glassköpande kom vi hm och små slappade på soffan. Mysigt som tusan !! Efter vi gjort ordning kvällen på hur den skulle gå till .. gjorde vi lite mat , kebab,klyft =) SMASKENS ... grymt gott =)
Vi får hem till Pers mamma och la upp byxor till mig och ett par shorts till älskling . Han är ju som kung i lite av allt.. Tur det för jag själv har ingen som helst tålamod för nålar och symaskin HEHEHE
Händer idag då ?? Blir åka till jobbet, börjar 2 timmar tidigare idag =) Är ju tacobuffe på mitt jobb idag , kom o ät om du har bilen förbi lunchkrogen =) ... Efter halva dagen på jobbet så blir det banken =) jag hoppas verkligen det går bra idag där.. men om inte så är det inte långt kvar till Juli !!
Efter banken blir det hem och duscha och piffa till sig =) sen blir det ner till klubben där Per blivit inbjuden på mat och lite öl =) och baby ville att jag skulle följa med !!
Nu får solen komma fram och varma upp dagen =) O jag önskar alla en härlig Torsdag =) !!!!



Tänk att vakna upp och ha denna plats precis utanför =) Sjukt nice !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0