Sol O Kärlek

SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL MASSA SOL =) KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK EN JÄVLA MASSA KÄRLEK !! 
Underbart,skönt,härligt,mysigt,soft =) WIeee så känner jag mej,alltså man får så mkt mer energi när solen kommer fram, man vill så mkt mer !! Fan att man jobbar kväll, är ju såå sugen på att grilla =) Hade varit så sjukt nice, grill och Öl =) 
Gott som attans =) Men suck, vi tar väl och jobbar lördagkväll... Någon som vill bytta ?? Någon som kan kassan ?? Ni är mer än välkomna att ta över =) hihihihi 
Idag vaknade vi inte från 12 hihihi, kan ju bero på att vi inte somnade från 4 hahaha !! Varför det blev sent får ni klura ut själv , men nice var det !! HAHAHAHAHAHAHA !! 

Upp gick vi, drog på oss kläder och stack ut med Björn och hans Diesel ford =) Det blev stan och Ny jacka =) sweet nu slipper jag tänka på det !! SkinJacka för 600 kr är ingen dålig deal =) Hur nöjd som helst =) 
Sen blev det mat och mycket skratt =) det är så otroligt kul att lyssna på Per O Björn när dom börjar prata om EN sak, för den saken har många olika viss att göras,fixas och efter 20min så sa Per att dom skulle ta det när den En saken hände =) Bra jobbat killar,  kul att få skratta av sej lite på dom två =) 

Nu sitter jag hemma och vill inte att klockan ska bli 17 =( aaaaaaaa ... nej nej nej attans kl blev 16:47 ett steg närmare !
Någ om det, är ju ledig söndag,måndag och hoppas då värdet är lika som idag så man kan få gotta sig lite =) 
Älskar livet och min stora kärlek =) Fnissis =) 

Puss puss älskling =) Du är mitt allt !!

  Mitt hjärta slår för dej baby =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0