SOLEN

Att ha ont i magen är en sak, en annan sak är att solen är här o jag sover bort dagen !! Då blir man les , hihihi
Jag är verkligen sugen på att fixa mitt hår på något sett,men har som ingen ide =) jo att våga håret,men kan dom göra det hos frisan  ?? hmm får väl ta reda på det =)
Annars då, joo det rullar på , kärleken växer och jag blir snart tokig av lycka som jag har för min älskling =) Älskar min favorit såå mycket =)
Igår kväll fick vi besök, av Björn o Timpa =) var trevligt att träffa dom och gubben lev glad att han fick lite besök, det märktes =) hehe sötis !! vad händer annars idag.. genom att 5tim har jag redan slängt bort ( i en skön säng) så får man klä på sj o GÅ ut hehehe, ska köpa små saker hem till Per, sen blir det städa och laga mat !!
Är det bara jag som fäller grymt jävla mycket hår nu el finns det fler, var jag en går i hemmet hos per, finns mitt hår överallt !! Mindre trevligt,kanske ska köra dammsugaren i håret :) hehehehehe

Nej nu får jag bege mig !! SOLEN IM KOMMER ( gilla svengelskan va ) heheh


Älskar dej baby...xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0