Sucken på magen

Jag har haft ont i magen av och till nu i 1½ vecka, ibland har det gjort så ont att jag knappt kan stå upp !
Igår gjorde det ont, som attans !! Idag bestämnde jag mej för att ringa DR Vårdcentralen i Torvalla, jag tycker verkligen den vårdcentralen suger stort ... Först får du vänta hundratjugåfem år innan du kommer fram, för du ska först lyssna på en röst som säger samma sak over and over.... tack för att du väntar,tack för att du väntar ! Men vassegod kärring , nu ge luren till någon som kan prata med  mig ahhhh !! Blir galen på sånt !!
 
Iallafall,efter många om att lägga på så blev det min tur =) shoohooo !! Blev ett hej, hon hosta mej i örat och jag tänkte jaha men tack , nu blev jag halv döv med det bjuder jag på, vänta ska bara byta öra så jag hör vad du säger =) njaa elak men så e det !! Skaffa sörvis som funkar ..
Förklarade min onda mage,att det var totalt synd om mej, och att det funkar inte att arbeta med detta genom att jag står upp på mitt arbete ! Jaha svara hon.... hmmm på Torsdag har vi tid !! SUUUUUUUUUCK,VA ?? Nej men det går ju inte, jag arbetar ju fortfarande o måste kolla upp detta !! mmm säger hon jahaaa...eee idag då kl 15.40 ? Jaaaaa =) fan gav du mig inte den tiden från början ?? vavavava ??
Iallafall, tack så mkt hejdå =) !! Hur i helsike tänker dom ?? Förklara för mej !
Efter det blev jag överraskad när älskling kom hem kl 9 ! små ord säger jag heej ?? Hej baby,glömde plånkan hemma höhöhö hahahah .. Alltid e det något,tur att han får på sej kläderna på måndag morgon =)
Nej nu blir det hopp eller bara gå till säng igen och vänta på klockan ska ticktacka !

Älskar dej Per =) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0