Tider !

Ojoj tiden går fort kan man komma på =) Snart Maj månad .. Shoohoo !!
Vilket väder det varit i helgen , men så är det bara för jag jobbar kväll !! Jepp jepp , men i måndags var jag ledig, Totalis ledig från Allt jobb =)
Jag,Per och mormor åkte upp till pappa och hälsade på en sväng, kunde inte stanna något länge då mormor skulle vidare =) . Men glad blev pappsen, mat fick vi och pappa blev paff o chockad att Per hade en sån snygg Cool bil hahah =) Ja vad säger man ,, man kan bara inte mer än älska BMW =) . Mormor gillar oxå Per jätte mkt =) hihihih söta henne !
Igår efter jobbet,träffade jag momor på Coop =) Vi åkte och köpte skor,sen vidare till stan och köpte lite kläder =) Nöjd är jag o ett stort Tack till mormor min =) Blir ingen lillviken i helgen ( kanske ) så fredag blir det mys med mormor hemma hos mej =) , Blir det nic väder på lördag blir det badhusparken en gåendesväng med mormor och Per och lite käk =) Kanske pappa kan komma in oxå =) Hade varit kul =)

I påsk fick jag i mitt påsk ägg av pappa Godis och en matta =) Av per fick jag Kroppstrumpa =) det gilla vi hehehehehe !
Men nu ska man iväg igen o jobba , fast nu blir det jobba kvällen =) Ska bli så skönt att få vara ledig i helgen =)

Älskar dej baby =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0