Tidig

Men jag ska gå och lägga mig ett tag till =) tycker bara om att vakna på morgonen när min älskling kommer och myser med mig i sängen, ett underbart set att vakna på =) Feel me ? !!
Idag e det onsdag , dagen förre torsdagen som gör då att onsdagen blir torsdag för torsdag blir fredag =) Förstår ni !! Hehehe . Nej nu ska man väl ta o krypa ner igen =) Åhhhhhh mys mys !
Vad som händer idag har jag inga planer på . Blir jobba från 11-15 sn får vi se vad som smyger sig om kring =)
Ett gott tecken är att kl är 06.55 och de är blå himmel ute =) We like that ! SOL SOL SOL SOL SOMMAR
Kanske dax att köpa bikini =) Juuuust det , så man kan ta sig ett dop i storsjön =) eller bara i badkaret ! 
Som ni märks e det bara yrtext kom kommer fram, såå natti natti =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0