Gott Med Helg !

Gott gott gott med helg och GOTT med en kall Mariestad = ÖL =) hehehehe. Sitter o myser i soffan och vänta på att min älskling ska komma hem =) .. Mums på honom, ska väl beställa något att äta, för det e ju helg och tror ingen av oss pallar laga någon mat idag =)
Så jag sitter bara o gottar mig i soffan o dricker en kall öl =) .. Veckan på jobbet har varit helt underbart =) Gillar mina arbetskamratet , och helt ärligt.. I do not miss the Restaurang hihihihi..

Beställde en ny mobil förra lördagen o trode verkligen den skulle komma till veckan, men shi fick jag för det .. Kan ta upp till 14 dagar =( .. Undrar om dom räknar dom 14 dagarna på lördag,söndag =) eller om det bara e måndag-fredag ??

Men nu kom baby hem =)

Ha en bra helg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0