Hej Hopp i det blå =)

Idag var det dagen för min Per =) Han fick hoppa falskärm, hehehe en upplevelse som bara jag måste testa : sa han efter vi kom hem ! Han hade svårt att koppla att det hade hänt från vi kom innan för dörren och han säger... Men skit baby, jag gjorde det =) Då kunde man inget annat en bara skratta =)
Nu är det söndag, imorgon börjar man super tidigt typ kl 07 ... Mjauu ! Helgen har inte haft så mycket liv i sig =)
Fredags var man så trött att efter 2-3 öl hemma somnade man skönt i sängen , Hmm men kvart över 6 på lördag morgon vaknade man oigg som en ilsken gris =) fast en glad girs då .. Hahaha .. Var bara kliva upp och ner igen och förklara för kroppen ..att nu e du verkligen helt fel ute.. SOOOOV =)
Blev nanna till 11, sen får vi upp till pappsen ett tag och umgick, fixa med bilen osv osv =) Lördags kväll var jag en sväng om Marre som fyllde år =) Grattis vännen <3

Baby var i krokom och chilla med en vän till honom , där fick jag hämnta honom kl halv 1 på natta =)
Sen somnade man på kvälla , men vaknade av och till hella natten , kanske för jag var mer nervös en gubben min som skulle 3000 meter upp i himelen och hoppa från ett flyg och landa på jorden igen och överleva =)
Tur hade vi för han överlevde och alla var glada , men mest han ... =)

Ikväll blir det bara massa mys med min älskling =)

Kommer upp bilder på fallskärmshoppet senare =)


Pussen på mig , sååå klart !!


Kommentarer
Postat av: inging

7 e väl inte så tidigt hehe jag börjar mellan 5-5.30 =) fast det e skönt å kliva upp tidigt (ibland)

miss u becca

2009-08-31 @ 05:07:00
Postat av: Becca

Hahaha jo kl kvart över 6 är tidigt när man INTE ska jobba el har planerat något haha =) men jag somnade omigen =)

2009-09-01 @ 14:35:52
Postat av: Anonym

Miss you 2 <3

2009-09-01 @ 14:36:20
Postat av: inging

det e sant...när man e ledig ska man sova å inte kliva upp före 10 ;)

hoppas allt e bra med dig gumman...här e det bara super..fast jag saknar barnen grymt mycke så det gör ont...å så saknar jag våra kaffestunder å färgarstunder....hahaha kommer aldrig glömma när jag skulle tvätta ur ditt hår å du slår pannan rätt i badkaret hahahahaha va kul det va =)

kramen på dig min vän

2009-09-03 @ 05:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0