Home home =) Me,we like

Ordet hemma igen är ett bra och underbart ord som jag älskar =) hehehe !! bara för någon timme sedan gick vi in i vårt hem och skönt var det =)... Haft en underbar semester med min älskling i Östergötland o Skåne ... I mjölby har vi ätit gott med mormor och i Linköping,vadstena och motala har vi varit och tittat på gamla hus och historier =) Toppen väder hela semestern ... med grader från 26-30.. Sol o värme .. gott gott !!!

Mys har vi haft med min underbara bror , som har tagit oss till Helsingör,där Per upptäckte att det var fan nära till Danmark =) 4km det e ju fan ingenting hahaha .. Annat land ,på så kort tid som 20min ... He like that ..

Vi upptäckte helsingörs gator o torg, med en öl i handen o solen i topp =) Underbart ... Kullaberg och alla nyckelpiggor som fanns överallt ..luften,marken o så klart på oss..i bilen o i min väska . Mindre trevligt men kul grej hehehe !!

Vissat runder i helsingborg och bara mått hur jäkla gått som helst =) Finns mycket att skriva o jag har åkit tåg tåg och tåg så mitt huvud snurrarrrr runt lite =) ...

Det tråkiga är när man märker när man växt ifrån sin närmaste vän !! Men det blir ju så när man flyttar så pass långt ifrån varandra och en annan får ett nytt liv ! Men men ,, finns väl inte så mycket mer man kan göra åt det , får väl se vad som händer !

Bilder kommer upp senare , för nu ska jag ta ett underbart varmt bad och bara mysa =)


Älskar dig Brosan o tack för allt =) Hoppa vi ses till vintern ;) ..
Tack mormor för all god mat o umgänge =) Du är bäst !!

Tack älskling för en underbar semester =) DU är guld i mina ögon *pussen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0