Lördags mys

I soffan med mitt hjärta <3 ...  Vi har precis beställt pizza från nätet och dom ska vara klar om 59 min hehehe får se om det stämmer =) Gott ska det bli iallafall ...MUUUUMS =)
Igår umgick jag med min vän gums Gabbi , åt typ bränt kött hehehe som vi typ glömde bort i grillen hehehe men gott var det .igen MUUUMS =) ...
Vi umgick och hade skojigt , sen drog vi ner till stan och minglade runder typ hehehehe .... Blev en bra kväll tycker jag =) Ville ta en massa kort men det ville inte min kamera =( .. den inte ville funka !!
Så tyvärr blir det inga bilder för er att titta på ,, snyft ! .... Idag händer någ inte så mycket mer, än att bara softa i soffan,ligga o gosa i sängen ... Äta pizza och bara må så jäkla gott =)

Jag mår super jävla bra =) Gillar vi hehehe

Älskar dig Per , min framtida man <3 Pussen på dig

( Bor du i östersund , så e Duffys pizzeria ett måste att äta på ) Gott som tusan söru , hehehe .. KJAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0