Pizza..Coca Cola...

Och 3 st choklad bollar har jag precis mulat i mig =) Snacka om att planera att gå upp i vikt och inte tvärtom hehehe !! Blää ush och fy Becca ... Pers fel heheh Jepp !!
Planerna var ju att få magen att bli mindre och kanske inte större, allt bara darrar som gele hihihihih =) Becca e på väg på fel spår =) men tur att det snart e måndag och man kan börja inse att hmm nej , nu får vi ändra på planen ..

Händer i kväll då ? Ja du inte mycket hehe,,, har det jäkligt trevligt med mitt hjärta.. Skrattat så mycket att jag har ont i magen hehehe..
Vilken underbar Lördag =) ... Kanske ska ta och gå ut en runda .. Jaaaa Blir en promenad Till Pers pojkvän <3 Björnta så klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0