Shohooo

Men Heeeej =) .. Hur är det med alla blogg läsare och bloggare ? Med mig är det bara super bra, kanske dålig på att blogga, men man har som sina dagar då man vill skriva mycket , men inte får fram det på det vis man vill =) hehe !
en nu tänkte jag skriva av mig lite .
I heögen var vi i Lillviken och bara tog det lugnt, eller iallafall jag =) baby han jobbade med att lägga golv i ett tvättsugerum .. Annars var det mysigt, sov med kissen Roffe och åt god god mat =) Som en mini semester om man säger så ..
Igår kom vi hem och åkte sen till Pers Gudson och lämna paket som tydligen inte var så lätt att få till =) ... Pappan till Pojken sa att Per o Björn köper bara presenter som dom själv hade vill ha =) hahaha kan någ stämma tror jag .. HIHIHIHI..
Drack kaffe åt massa tårta =) och bara pratade .. Trött som vi var , åkte vi hem och bara myste i soffan =) Skönt är det alltid att ligga i sin egna säng =) . Man vet ju precis (nästan ) hur man vill ha kuddar osv osv ..

Idag har det gåt bra på jobbet , trodde det skulle bli mer timmar men, vi var allt snabba idag =) ganska skönt när det ändå är måndag =)
Ska fara iväg o hämta min snutt nu , sen blir det lagga tacosBiff med klyft .. Sen händer det inte så mycket mer för söta mig =) per ska iväg o skjuta upp, innan älg jakten =) Goood LUckky baby

Puss o kramen på MIG för jag är den jag är =) MOuhahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0