Dagen

Idag har man verkligen funderat på om man ska gå ut o fixa det man behövde eller om man skulle stanna inne då det är 15 minus grader ute och ingen skön känsla hahaha :) .. Men jag tog mig kraften och gick ut genom dörren, spranf till bilen och full värme på  :) mmm varmt och gott ! Åkte ner till stan och fixade bilder till skoter kortet som man behöver :) så blir att skicka iväg det imorgon och sen väääänta på att få kortet i brevlådan :)

Köpte ett par varma vantar och en tjock mysig halsduk som kan varma upp halsen på mig :) .. Sen har jag inte gjort så mkt mer, vill inte vara ute i kylan :) .. Nu kom min älskling hem så nu ska det kramas och pussas,, Har saknar han så mycket idag <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0