Frågan ?

Igår var jag ute på krogen med en väninna till mig :) Vi hade det riktigt trevlig och kul var det att springa fram o tillbax och titta,dansa,titta och dansa :)
Men en sak som jag märkte igår är en fråga om alla killar inte tänker på detta ??

så länge väninnan gick in på Tjejtoaletten stog jag utan för o väntade då det var fullt med folk där inne .. Under tiden märker jag hur killarna går in o ut från deras toalett ( killtoan ) .. Då deras dörr stod öppenoch den enda man ser där inne e vasken.. Jag märkte av att dom 10 killarna som gick in och ut så var det bara 1 som jag såg tvätta sina händer ... men inte dom andra !!!! varför är det så, varför tvättar inte killarna sina händer efter ett besök med lilleman på toan ???
Det är ju vidrigt tycker jag .. hehe snusk på handen och kul om dom sen lägger handen på ditt huvud och ni bara skrattar och du vet inte att han har snusk på handen sin !
Nej KILLAR skärpning .. Efter besök på Toan så e det tvättning av händer som gäller :)

Idag händer inte så mkt alls , jobb imorgon :) Kanske ska köpa massa chips och bli lite mer rund om magen :) hihihi

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tommy

Fy fan vad äckligt!

Alla borde lära sig efter min regel:

1: FÄLL ALLTID NER TOALOCKET NÄR DU ÄR KLAR, det finns inget äckligare än att komma in på en toalett och det första man ser är rakt ner i toaletten, usch!

2: För fan, tvätta händerna, jag vet väl inte när du duschade sist, Tack:D!

2009-12-12 @ 18:31:03
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0