God Dag !

Är ju på så mycket bättre humör idag , fast jag sov länge så vaknade jag till innan hjärtat mitt åkte för att jobba :) så jag fick mysa och pussas innan.. och jag säger det.. han får mig verkligen att må så bra. Mitt hjärta slår så mycket för honom.. Kärlek kärlek <3 hihihi..

saknar honom och tycker att han kan ta och komma hem nu så jag får träffa hjärtat mitt innan jag åker till Januska ikväll :) Kommer bli kul att få umgås med henne.. det var verkligen as länge vi umgicks.. Vi har ju klart jobbat och varit på stan .. Men umgås då menar jag att det är då jag får skratta och le och bara fulla mig som jag brukar göra :) hahaha. Tror hon förstår mer ;)
Har inte gjort så mkt idag, har haft skenan på mig och försöker lära mig att fungera med den , det går väl så där.. men vill man vara frisk få man fan inte ge sig :)

Nu blir det kaffe och sen kanske börja med maten :) börjar ju blii hungrig !

* En bra dag
* En härlig familj
* Bästa pojkvän/sambo EVER
* Mår Super
*Hade riktigt trevligt igår med Mia :)
* Lever livet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0