Heeej

Men hejsan :) Hoppas alla har haft en bra jul, med god stäming och massa snapsar och lite julklappar ;) hehehe .
Själv har jag haft det trevligt och mysigt :) så klart saknade jag pappsen , mormor , mamma och brosan min :) men nästa jul kanske det blir hemma hos oss i den stora 4:an tillsammans <3 Så klart finns mamma alltid med i mitt liv :) Miss you mom and i love you so ..
Jag fick iallafall uppleva min älskling på en riktigt fylla hahaha har aldrig varit med om det .. och jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjort denna jul kvällen :)
farligt med rysk vodka för honom och en gamal befäl :) Men kul var det och bakis var han dagen efter :) Som han själv sa.. vodka och han klickar inte hehehehhehe.. jag själv tyckte det var as kul att se han vara så rolig ..
Imorgon söndag och städning på lägenheten :) Besiktas på måndag och sen e det klart tills januari då papper ska fixas :) längtar så sjukt mycket !!! Vet oxå att den som tar över den e en hel kanon kille .. :) januskas bror ..mer en så kan man inte säga :)
Blir väl lugna veckan innan torsdag :).. sova ut och inhandla och umgås med lite vänner hade jag tänkt :) Januska exempel :) om hon vill så klart :)

Lite bilder sen julas :) mer finns men har inte dom själv , så ni får gott allt vänta !!!

hur har din jul varit och hur ser din nyår ut ??

   



 

 

God fortsättning på er :) och en massa kärlek <3





Kommentarer
Postat av: Me

Finaste Mia!

2009-12-28 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0