Mysfredag :)

Nu börjar natten röra sig närmare och jag ska uppsöka kudden .. Har haft en riktigt mysig kväll med mitt hjärta och B :) Dom är ju snart kungar på DJ hero och poäng och stjärnor är vad dom strävar efter nu :) Go boys gooo boys *hehehehe* ...
Pratat med Tessan idag ang när hon ska komma upp :) Kommer bli så kul att få träffa henne och bara få vissa hur jag bor nu och att jag mår super bra här uppe :) Kanske kan få henne o flytta hit ;) LOL ...
Det har börjat snöa igen och nu e det faktiskt skönt att snön kommer, betyder att man kanske kan ta en tura med skotern under julafton :) Nu när man kan göra det på lagliga viset *asg* :)
Inte lika kallt nu på kvällen som underdagen ,vilket uppskattas... går knappt att vara ute ..
Men godnatt gott folk :)

Älska dig Per så otroligt mycket :) Mitt hjärta slår för dig <3

MIN MIIIIIN MIN KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0