Familjen

Vad hade jag gjort utan min pappa ? Ush den tanken vill jag inte tänka på ... Vad hade jag gjort utan Mormor ? Samma tank där..

Efter min mammas hastiga bort gång vände mitt liv på sig lika fort som en bil olycka sker .. Att veta att hon inte fanns kvar var ju hemskt .. man hade dagar man undrade va fan hon inte ringde för. Dagar man nästan var på väg hem till henne, eller man skulle ringa !! Jag saknar min mamma någon hemskt mycket .. men hon har det bra där hon är nu .. det vet jag ..
Min Pappa och Mormor har ju varit mina bästa vänner under denna tiden. Pappa fick man lära känna på ett annat sätt.. Hihihihi fanns dagar i början man bara tänkte,,jaha hur ska det här gå !! Men det går jäkligt bra mellan oss och jag älskar han från djupet av mitt hjärta .. Mormor finns alltid där för mig.. det har hon alltid gjort, även under tiden mamma levde. Jag är glad att jag har dom 2 nära mig.. Mormor o Pappa har stöttat mig igenom mina beslut,hjälpt mig ekonomisk,varit där när dagarna varit jobbiga och bläää.. Tyvärr har ju kontakten med min bror blivit sämre.. vi är lika dåliga på att ringa varandra, men mormor brukar ring honom och då får jag reda på henne att han mår bra !
Jag är glad att Britta *snälla styvmor* hjälper mig med räkningar och allt som har med papper att göra... annars hade det varit en stor pappers fabrik hemma hos mej nu ...

Vill bara säga stort Tack för allt ! Älskar er mina grisar ....






   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0