Fridaj

Japp Fridaj och kvällen börjar närma sig .. wieee för många.. Mys film och mys med partnern,vännen eller vad det nu är !
Själv drar jag igång 8de helgen irad och börjar se mörkret .. haha men men vad gör man inte för sitt Jobb ??
Kankse ska börja söka ett extra ?? Hmm kanske ! För det är som det är på jobbet !! Hade jag bara vetat vad jag skulle vilja hade det ju varit lättare =) Kanske statoil hos dom underbara flickorna som jobbar där =) ojojoj hahaha !

Imorse ville jag vekligen inte gå upp från Pers sköna säng =) och sen ville jag bara åka och hämta hem älsklingen från jobb och mysa med honom.. Men så får man inte göra =) eller ?? hihi undra vad hans chef hade sakt LOL !!
Fick iallafall träffa Per en liten stund då han hade glömt sina hem Nycklar hemma =) det blev mer pussar än jag hade tänkt mig =) Söta pajen .. Tycker om honom mer och mer.. sweet ...
Nu blir det på med arbetskläder och 2 koppar kaffe till... =) .. Hoppas kvällen blir lugn så man kan komma hem i tid och sova .. vet inte om jag drar till gubben eller hem.. Lutar ju mer till honom fast han inte kommer vara hemma =) hahaha

Just det , träningsvärk ??? Japp, det kan jag lova att jag har , men på ett bra sätt. blir träning onsdag förmiddagen sen e det middag på kvällen *längtar* hihihi

En bild på hur man ser ut arbetstid .. fast inte alla gånger =) beror på hur mycket man vill ge tid för att se bra ut LOL


Pussen på Per Min söt Sak ...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo jag vet, men de e int de lättaste...

ja ha försökt..

Och nu när jag ha ont 24 timmar om dygn

så e de int de lättaste...

Men de kommer nog, kan ju alltid hoppas...=)

2009-02-27 @ 14:40:31
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0