Går Bra

Det går bra nu ! Det mesta går jäkligt bra nu , jobbet går bra, fast jag inte får vara där jag vill så går det ändå bra =) Har ju lön iallafall..
Boendet går bra,livet går bra,kroppen går bra,bilen går bra och KÄRLEKEN går super bra .. hihihi min baby .. grrrrrr

Igår berättade Per att vi ska äta middag hos hans mammi nästa onsdag =) kuris i magen men trevligt kommer det bli.
Har ju träffat henne en gång så den första späningen är ju borta. Trevlig mamms iallafall, märks att per är mammas pojke hihihi, blir köpa blomma och flaska vin (men vilken färg) ?? hmm fråga gubben sen !
Idag har jag myst med per på morgonen,sen blev ´han avis för jag fick gå och lägg mig igen hihihi lite kul =)
Gick upp kl 10, åt frukost och sen stack jag o träna.. samma sak imorgon .. goo becca gooo becca =)
Fika en stund med lärkan gabbi och sen solade jag 20min.. Är ju så nöjd att bli så brun bara efter första solning *ler* hihihi

Nu blir det slapp vid datorn, sen in i duschen och vänta på hjärtat mitt ska ringa !

Gangsta Jocke.... Grattis på födelsedagen =) Grattis vännen =)

Kram o pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0