Längtar

Längtar så mycket tills imorgon kväll ... åhh då kommer min baby hem och jag får träffa honom =) . Ska bli så skönt att få hålla om honom,pussa han på mun och få bada tillsammans.. Fast de bara har varit 2 dagar som han varit borta så saknar jag han så mycket. Det är ett bra tecken hihihi betyder ju att han betyder mycket för mig .. det gör han.. sååååå mycket.  
Imorgon jobbar jag under dagen, en helg till efter denna sen SEN är jag ledig en hel helg =) Nice.. Pratade med baby om vi skulle hitta på något kanske då, men den helgen var redan inplanerad hos honom.. men jag är glad att bara få vara med honom.. Min mumsi =)

Nu ska man dricka en kopp gott kaffe och röka en cig, sen blir det sängen och titta Tv ..
Imorgon imorgon är baby hemma =) *ler*

 Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0