På Tal

Igår skrev jag att onsdag nästa vecka ska jag äta middag med Per o Pers mamms.. Som kommer bli så mysigt ..
Under dagen igår tog jag en fika med min älskade väninna Gabbi och tog upp med henne ang middagen, då pratade vi om att det är ju ett stort steg för oss tjejer att få äta middag och umgås med killens mamma.. Vi funderade länge länge och pratade länge om det är ETT stort steg för killen också eller om det bara är vi två som alltid ska förstora upp saker och ting hahahah !! Så klart kunde jag inte var tyst igår kväll och började prata med Per om det ,vad han tyckte och tänkte om det .. Hans svar på den frågan,var att man tar inte hem vem som helst till sin mamma.. och att det var ett steg för honom.Är det så för alla killar ?? Att det är steg,men ni inte vissar det som vi gör??. Hans tanke, som kom från min mun,var att han tyckte jag var speciel och tycker verkligen om mig, därför vill han att jag följer med och äter middag hos hans mor..

Så svaret på vår frågan om det är ett stort steg för killar att ta med flickvän hem till mor sin.. är Ja.
fast dom hoppar inte,studsar inte,går int och flammar som vi brudar gör hahahaha Kul det hade varit om dom hade gjort så *LER*

Det som fick mig att le extra stort är att per tycker jag e speciel =) Det känns underbart ... Helt sweet



Pussen på Per

Kommentarer
Postat av: Jessica

Halloj...

Trevlig blogg du ha =)

2009-02-26 @ 11:47:21
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0