Tränad

Blir så avis på folk som svettas när dom tränar !! Själv springer man 45min kämpar med vikter och tar i med allt.. och inte en jävla svettis på mig hahahah les jag blir .. Men känns så skönt när man sätter sig i bilen efter 1 till 1 ½ timmes träning. Man vet att man har gjort något bra,för mig och min kropp hehehe. Så mer träning blir det och nu oftare .. Resultat ska det bli till sommaren =) Sexi mage och hot hot kropp .. Sweet ;) .
Sitter nu på jobbet och dricker Milko Smoothie blåbär ( som inte smakar något vidare) och väntar drygt på att kl ska slå 15 så vi kan ha vårt härliga samatal om kuponger .. hmm ... Sen blir det ringa min sötis och fråga vad vi ska hitta på för mat idag .. Känslorna för honom växer mer o mer för varje dag .. Gillar Vi =)

Imorgon Fredag (helg för många) men för mig min 8vecka att jobba helg =( tråkigt men vad gör man !!
Nästa helg är becca ledig =) Längtar !!
Nu blir det cig och prata skit med receptionen ett tag ... *LER*

Pussen på Per



Tycker om dig älskling !! Otroligt mycket ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0