Be or not to be =)

Hahaha japp så har jag gått o sakt till mig själv idag hehehe, kul för varje gång skrattar jag och folk undrar någ om jag e tokig =) men det e jag inte, försöker bara roa mig själv när man handlar på willys =) .. Idag är det soligt, eller lite iallafall .. men det regnar inte o det e ju nice =)
Fan jag går snart på semester =) ska bli så nice så nice ! Nästa torsdag drar gubben min till utlandet och myser med Björn hehe.. sj jobbar jag när han åker och när han kommer hem =) Men jag längtar redan tills han kommer hem fast han inte har åkt än =) hahaha
Idag har jag inte gjort så mkt, baby ringde o sa att jag skulle vakna för det var fint fint väder ute så det vara bara att kliva upp =) .. ska till o dammsuga innan baby kommer hem =) sen e det bara att jobba kvällen =) Inte oligt men måste ..

Nej nu blir det en cigeluring o kaffe kanske =) MUMS

Puss på min Per<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0