Ensam utan dig

Japp det är jag , ensam utan min älsklade sambo !! Men han kommer ju hem på måndag igen =) ... och jag ska ju umgås med jennie och kanske jenny =) hahaha ..
Bara Jennie inte blir mer sjuk nu :( då är det ila för henne o för mig !! Annars är allt bra med mig =) ... känner för att ändra om i bloggen , men jag har blont hår och fattar verkligen inte hur man gör, gör som det står men händer inte så mkt hahahaha.. men men får väl ha denna blogg sida till den dagen då jag vill fixa det kommer ( kommer aldrig hända ) hehehe ...
Ska snart iväg o jobba =) blää .. men men måste göras, ingen verkligen lust .. men en dag kvar sen e jag ju ledig fredag o lördag .. sen är det bara att jobba en vecka till sen  SEMESTER =) fan va sjukt nice det kommer bli, få umgås o hitta på en massa men min kärlek Per =) mums mums ..
Nej hopp iväg =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va ska du göra på semestern då?

2009-07-25 @ 10:20:51
URL: http://mamijessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0