Freeeeeeeeeeedis

Hejsan alla kära läsare =) ... Just det , idag är det fredag, alltså helg för många och just denna helgen är det helg för mig oxå =) Sjukt härligt om jag får säga det själv =)

Jobbade igår kväll och fick kort passet av Håkan, tack så mycket !! Var otroligt skönt att komma hem tidigt och bara inse att jag är hemma och kan titta på min älskling när han ligger och sover =) ... Mår så otroligt bra , med allt !! Kanon väder,kanon pojkvän och kanon familj !! KANON alltså hahahaha... Ska försöka slänga in mig i duschen nu så jag kan pendla mig till stan !! Må handla lite hihihihi inte kläder inte sånt utan sånt sånt =)

Ska umgås med Januska idag =) trevligt trevligt , min söta gumms om man får säga så, hon e ju speciel på sitt vissss ;) Baby ska umgås med sin Björn hahaha myskväll =) Söta Per !!

På lördag ska vi spela brändboll och umgås med Milla och micke =) Ska bli super kul !! Börjar kl 10 och sen ska vi äta på kvällen =)

Ja det var typ min helg, som ni ser är den ju planerd =) haha första gången på länge, för det känns som jag bara har jobbat en massa om jag själv får säga det =)

Trevlig helg till er alla från söta mig =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Halloj...

Hur står de till??

Fin blogg =)

2009-07-03 @ 15:10:41
URL: http://alidaz.blogg-
Postat av: Jessica

Halloj...

Hur står de till??

Fin blogg =)

2009-07-03 @ 15:11:03
URL: http://alidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0