Godmorgon

Med en frukost i magen och kaffet i handen är jag nu vaken, borde skicka väg ett sms till mitt hjärta och berätta att jag varit duktig och käkat frukost =) För det händer aldrig ! Japp, får gör det efter jag bloggat av mig lite . Han skulle ringa vid halv 11 och väcka mig ,men han glömde bort :S hehehe, men tur var vaknade jag av att Krille sms mig och sa att beccaline kunde få ledigt underdagen =) och det tackar jag för... kan slappa i soffan..dricka kaffe tills jag spyr och bara ha det så jäkla gottis med mig själv !
Sitter o lyssnar på Ztv och funderar , på om man nästa liv ska bli sångerska . hahahahahahahaha för det blir inte i detta liv då min sångröst verkligen verkligen suger =) hahaha !!
Det räcker någ med att jag små sjunger i duschen, det får grannarna leva med =) o lite annat ;) tjitjiii

Då är det fredag och jag är 100% säker på att min sambo är nöjd med det är helg =) och mer nöjd att han vet att det inte blir bakis på söndag hahaha <3
Nej nu blir det en cigifluring =) Kram på er och ha en super bra helg =)



Nästan så såg min frukost ut, men jag hade 2 mackor och ingen djuce =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0