Hemis

Först vill jag bara tilllägga att inlägget om MJ som jag har ! Har jag helt glömt bort att skriva var inlägget kommer ifrån, så nu skriver jag det och ber om usräkt ! Inlägget är från Msn.se !!

Idag vakande baby upp och mår bättre om man gemför från i Tisdags och igår =) Kul att se han på fötterna igen =)
Idag fanns det inte så mkt på jobbet att göra att jag fick åka hem igen ! Kändes väl så där , så nu väntar jag på svar om jag ska jobba imorgon, för jag har ingen lust att åka dit om jag ändå ska få gå hem igen efter en timme, resan dit kostar ju som sakt mer ! Annars är det bara underbart =) Livet leker,solen är här och kärleken växer <3 Älskar min Per så otroligt mycket att ibland kan jag känna mig lite galen , galen av kärlek , =) hihihii
Just nu sitter jag och gör ingenting ! Men det behövs då jag ska jobba kväll !!
Är ledig hela helgen ( från kvälls jobb) ska bli så underbart att bara umgås med killen min och bara få vara med honom =)
Vi ska iväg till Moffa o Moma på lördag o spela brändboll =) Kommer bli kuligt luligt hehehe ,, På söndag ville jag åka o bada , baby med.. men tydligen inte vädret ??? =( Suck, från söndag till tydligen söndag nästa vecka ska det regna i Östersund =( Det suger då jag e ledig ons-torsdag ....
Finns ju massa annat att göra =)

En bild på mig och min kärlek ... Ha en bra sol dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0