Jobb..at

Just det , just vr jag gjor hela helgen =) Jobbat,jobbat och jobbat !! Men det har gått bra och jag har gått bra =) hehehe nej jag mår verkligen bra =) Vi har bokat resan ner till Mormor o Helsingborg nu <3 längtar efter att komma iväg med min älskling =) !!
I måndags trodde jag att jag skulle vara ledig på kvällen , men fick hoppa in i 3 tim då det var mkt folk ( som det inte var ) jaja ex pengar e aldrig fel . men det suger endå när man vill bara vara hemma o se sin sambo och umgås !
Någ med det.. Idag var sista dagen på lunchkrogen =( / =) både si o så , kommer ju sakna krille och gästerna men är glad att jag slutat för då betyder det snart semester =) Wieeee hihihihihi ..
I lördags natt efter jobbet ,satt jag och baby uppe till sent på natta och bara prata om oss och om allt .. helt jävla underbart var det ! sjukt nice när man kan bara ha sin tid tillsammans =) Det behövs ... =)
Annars mår alla bra =) Hoppas jag hehehe ..

Satt o tänkte igår .. det finns 2 saker som verkligen styr oss människor !!

*Pengar
*Vädret

jepp så e det, har man inte pengar kommer man inte ofta fram där man vill, har man inte pengar har man ingenstans att bo, man kan inte äta det man vill och massa annat som handlar om pengar ! Pengar är en stor sak i våran liv .. Kan du tänka dig att en pappersbit , bestämmer vad du får och inte får i ditt liv ?? Helt sjukt ..

Vädret , gör dina planer .. regnar det, suckar man för att man vill ut och sola,bada,ta en öl , umgås med vänner på parken mer mera .. Solen , gör ofta människor glada.. men när den e framme o det e varmt, suckar alla på värmen , kvaft suck och jobbigt, svettigt =) hahaha
Tror vi måste skärpa oss och bara ta vara på dagarna som kommer , för det går inte att dra tillbax tiden som varit =) Låt det regna se det som en bra sak, låt det vara as varmt ute .. se det som en bra sak =)
Ang pengarna har jag inget bra att säga, för jag tycker verkligen den styr oss ...för mkt !!

Nej nu ska jag dricka kaffe, som jag köpt för en pappersbit, hade jag inte haft det hade ja inte fått något kaffe =) LOL
Slurp slurp =)



( En härlig bild på min mamma o pappa när dom gifte sig hehehe )


saknar dig mammsen , älskar er båda så mkt <3
R.I.P Mammi ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0