Ledig ledig

Ja och fan va det e gott o veta att man e det nu i 2 dagar =) Kan pyssla med saker som behövs hemma o i torvalla !!!
Älskar att vakna upp och höra min sötis röst,han kommer hem för att äta lunch och mysa med mig... helt underbart <3 det är kärlek =)
Idag blir det tvätta och små fixa hemma =), sen kommer hjärtat mitt hem och då ska vi åka till min pappas en stund och gratta gubben hehehehe =) Åh så klart får han present från oss =)
Annars händer det inte så mcket mer och det är as nice , tycker jag hehehehe =) Lever livet som en underbar lycklig fisk =) ...Varje dag e speciel och killen i mitt liv gör mig så underbart lyckligt kär <3
Kärlek är som bäst när det är äkta =) Jepp jepp ...
Det ös regnar ute , men det gör inget då jag har tvätte tid, hade det varit sol hade jag åkt och solat o badat =) men men tur kan man inte alltid ha i allt =)
Nej ska springa hämta kaffe =) Och ta en cigeluring ...

Pussen på min Per <3 för han e den han är .... Bäst på alla sätt så klart !!!


Kommentarer
Postat av: Storebror

Mmmm! jag får väl se till och palla mig upp till jämtland någon dag, Vi får väl se om pågen din klarar att hålla spriten och om han är något att hänga i julgran.



Storebror ser, storebror hör, Storebror vet och det vet även du.



Ha det tiders.

2009-07-09 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0