Måndag första dagen på veckan !

Ja det är det =) Idag är jag ingen bakis och nöjd som fan e jag för det =) Tänk att jobba om jag hade varit som igår !! Bläää säger jag bara ... Idag är det bara träningsvärken i kroppen som sitter kvar , men det gör ju inte så mkt hehehe =)
Haft det bra igår kväll iallafall med min baby, vi gjorde som sakt inte mycket alls =) och somna tidigt gjorde vi , mys och skönt var det .. Tror det behövdes =)
Har nästan precis städat klart hemma då jag inte ville göra det igår =) Men nu är det som vanligt hemma =) Alltså rent o snyggt och det gillar vi ... På tisdag fyller min papps år =) och på onsdag ska vi dit och säga grattis och ge han presenten =) hehehehe ... Torsdag e jag oxå ledig, ska ta tag i lägenheten och fixa det sista tror jag, så man e klar med den och kan hyra ut den =) Sweet !! Kommer bli skönt att slippa betala en hyra där man aldrig är !!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe , ta en cig och bara njuta av mitt liv som jag älskar så sjukt mycket =)
Har inte orkat lägga in bilderna på datorn, men det kommer... kanske lite sent... men det får gå =)
Jobbar ikväll och detta e första gången på länge jag inte har ångest för att åka dit,men jag e trött på att det alltid e rörigt inne i baren , är det så svårt att hålla rent där ??? Hmm jaja alla kanske inte så städnojig som jag =)

Älskar dig Per, min man , min prins , min sötnos <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0