Onsdag

Onsdag , snart semester =) Fan va jag längtar mouhahahha ... Jobbar tills på lördagkväll , sen blir det en kall öl på jobbet med Lill Tove o hennes man , sen blir det dra ner till stan och försöka att röja med måtta =) .. Kan ju inte vara för bakis på söndagen då Per ska hoppa fallskärm och efter det blir det party =)
Igår gjorde vi inte så mycket annat en att vi hade det trevligt =) ..Träffade Pers syster för första gången , och det var ju helt lugnt ! Varför är man nervös när man ska träffa hans släkt ? Hahahaha .. Vi åt god mat på innefickan .. Förrätten var 5 vitlöksbröd som var MYCKET GODA, men vi skulle kanske bara tagit en förrätt haha o inte 5 , för man blev full i magen hehe jag åt majskyckling och det var super gott och super full blev magen =)
Efter det drog vi hem till Svärmor o tog en kaffe ,pratade lite ...Sen blev det mys hemma hos Björn hehehe =) Mycket mycket rolig kväll .. Humör på toppen o sånt gillar vi ju självklart =)

Nu blir det till att tvätta o städa hemma, mysa med baby så mkt jag hinner , sen blir det jobba !!

Älskar livet och allt som jag har runt om mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0