Regn o Åska

Vilket väder =( blää... Inte för att det gör så mkt för jag sitter bara inne.. och att jag ska jobba hehehe .. men lust att säga blää ändå =)
Allt är annars bra här, gick upp och gjorde lunch till min söta Per som kom hem o åt och umgick med mig en stund =) Han ska jobba över idag så jag ser inte han mer idag !! Min söte söte sak ...
Snart semester =) wieeee typ 2 veckor kvar .. Längtar sjukt mkt tills vi åkert till helsingborg och jag får träffa o umgås med min kära bror =) känns som evigheter sedan vi träffades sist !!
Kommer bli en bra helg med honom =) Han hittar alltid på något busigt hihihihihi

Nej blir väl en power nap innan jobbet kallar =)

See Ya .. snyft det åskar ( inte jag gilla )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0