Sol sol underbara solen

Jag älskar verkligen sommaren och solen och varmen som befinner sig under dagarna =) Livet känns bara så lättare och sååå mycket bättre =) .. Tyvärr så jobbar jag ikväll, i restaurangen e det så otroligt varmt och bläää !! Vet inte om vi fått dom nya kläderna än så det blir svarta byxor och skjorta idag med =( ..
Men annars är det super bra med mig, mindre med gubben min, som ligger hemma med ont i magen sen igår !! Tråkigt för honom, men han sover för det mesta bara nu och det kanske behövs ,då får ju kroppen vila upp sig =)

Själv ska jag fixa kaffe, sitta på balkan och dricka det, sen blir det en kall dusch innan kvälls passet =)
2 veckor till på Lunchkrogen sen är det sommarstängt där ooch för mig sista arbetsdagen där !! Kommer sakna gästerna, krille men jag överlever allt tror jag hahahaha =)

Nej kaffe väntar =)
Puss på er !!


Kommentarer
Postat av: Zabine

Tack gumman!!=) söt du är!

2009-07-01 @ 20:44:00
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0