Sova e ett måste

Ja det är klart det e , men om man har problem med att somna ? Ligger o tänker,grumlar och inte på något dåligt ! Utan på hur lycklig jag är som har hittat mitt liv =) Hur jag lever livet,hur jag tar dagen och hur jag gör med den ! Så många bra saker ,att jag knappt kan räkna upp dåliga (jo kanske,men vill ej ) hahaha ..Måste ju tänka framåt och planera !!
Nu kommer helgen imorgon o jag jobbar fredg-söndag , men det e ok, jag klarar mig =) ..Har haft en bra 2 dagars ledighet , har träffat min älskling 2 dagar i rad på hans lunchtid och det finns ju inget bättre att vakna upp av att han kommer hem =) Min kärlek ..tjitji..
Har tagit o fixat i lägenheten i Torvalla =) Jobbigt,men det gick ...nu e det bara små saker kvar =( det som tar så lång tid *suck* men men ska göras, frågan bara när !
Nej goda människor,,,,sängen sängen ..... Sov Gott !!

Kul att min kära bror skrev =) Älskar dig <3 . hahaha och japp jag vet att du ser,hör o vet allt..Har du gjort sen jag var en snorunge =) Värdens bästa Bror !!

Godnatt Godenatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0