Super trevlig helg !





Bakis bakis, det är tjejen Lindqvist och Killen Näsström =) Hahahaha var massa kult igår, vi åkte och spelade brändboll och drack massa kalla goda Öl ! Vi vann inte men kom på 2 plats , inte dumt det hehehehe ...

Efter brändbollen blev det ett bad i sjön och sen mer bad i en härlig Pool som vi hoppa in i innan vi får hem till Milla för att fixa oss till kvällens middag =) ...

På plats där ,fanns det förrätt och snapsar =) Snapsarna som jag fick under kvällen hamnade i Pers mun hahaha , blää för sprit.. Trogen om jag är drack jag en massa öl istället =) Så ska det vara , hahaha per fick efterrätt i ansiktet av Daniel hahaha , jag hjälpte så klart mitt hjärta och tryckte upp efterrätten i Dannes nyle (och camillas) hahaha, På camilla gjorde jag det bara för det var kul hehehehe !! Söta gumman .. Festen var hel kanon, Per fick för sig att lära sig folkdans,och körde danssteg med massa tjejer under kvällen =) Hahaahah han såg verkligen så söt ut , han lärde sig säkert en hel del =) ..Upp till bevis nästa gång hjärtat mitt ...

Lördagen var alltså hel kanon , super bra =) ...och man mår verkligen som man gjorde gårkvällen hahaha, med det är det värt när man har haft en super bra dag/kväll med värdens bästa Pojkvän !!

Nu ska jag försöka hjälp bort bakisen och denna otroliga träningsvärken bort ifrån min kropp =)

Pöss Pöss på min Per <3 Älskar dig så otroligt mkt =)

Bilder kommer när jag hämtat kameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0