Synd om mig *lite*

Jag hade otroligt kul igår med Jennie, vi satt o drack öl nere på stan efter vi (Jennie) hade gjort tacos =) Gott var det, mums blir kanske att fixa Tacos till min underbara sambo till veckan :) ..Han har det bra i Amsterdam, trött är han då dom går över allt =) . Motion är vad han får iallafall .. snart e han hemma och fan vad jag längtar =) Min älskade älskling <3 ... Har varit riktigt bakis idag :S hahaha så går det när man dricker , hehehe... men kul hade jag o det e ju allt som räknas =) .. Har inte gjort något specielt idag, diskat,ätit,sovit och så klart duschat =) hahaha..må ju lukta gott efter en fredgasparty =) . Var menningen ,jag o jennie skulle partaya idag igen, men båda tyckte soffan lätt bättre =) Kanske bara bra då jag jobbar imorgon =) så just nu myser jag i soffan och bara gör ingenting =) hehehehe ...

Ska se om jag hinner fixa något med lägenheten i Torvalla, dom ska kolla på den på måndag =) Hoppas dom gillar den, men det tror jag .. Jag tycker det är en underbar lägenhet =)
Nej mina söta vänner , nu ska jag sluta skriva o fortsätta gå in i min bakis värld =) .... Over And Out

En bild på mig o Jennie hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0