Trött på detta !!

Jag e rätt så trött på detta regn som aldrig tycks ta slut !! Va e det för fel på vädret ?....Hallo solfan var e du ?
Man orkar ingenting,man gör ingenting och man orkar inte tänka på ingenting !! Så är det och så kommer det förbli om detta regna ska forsätta !!
Hoppas på bättre väder nästa söndag =) för då ska gubben min hoppa från flygplan =) hehehe kommer bli as nice tror jag .. sen blir det Öl o party för honom ! Det är Mickes order o då självklart lyssnar vi på honom =) hehehehe
Kul att dom som är med på presenten ska komma och titta =) tror Per kommer uppskatta det, men han kommer någ var livrädd .. Måste bara säga att *en present som den han får* tänk inte tanken på att ge mig en sån* kommer aldrig hända.. först e jag flygrädd och sen höjdrädd .. så inget av sånt är lönt att klura ut för mig =)

Snart ska jag iväg o jobba ...längtar till imorgon kväll/natt när jag slutar och hoppas då att baby är hemma =) Fyy fan va jag ska krama om honom då, och säga hur mycket jag har saknat min sötis <3

Blir kaffe nu =) Mums mums ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0